JAG ORKAR INTE MER IDAG.

Godkväll alla läsare! La mig just i sängen och känner mig totalt krossad i hela kroppen. Fullt upp hela helgen! I fredags så fyllde min pappa 50 år. Så jag for upp till honom och uppvaktade honom. Senare på dagen så skulle jag på nymans och lägga om till sommardäck. Efter det så for jag upp till pappa igen. Hoppas du fick en fin dag. Senare på kvällen så drog jag in till Umeå och mötte upp bäst Victoria! Vi drog ut på Corona och träffade hennes polare.

Tog 0120 bussen hem för jag skulle jobba på lördagen. Så det var skönt att få komma hem. Victoria råkade nocka mig på dansgolvet två gånger så jag började blö as mycket, Fick typ stå en halv timme inne på toan och trycka med papper. Haha! Och hon minns ingenting. Jobbad som sagt lördag och var rätt så trött så jag la mig klockan elva. Söndag så hjälpte jag morsan och kratta. Haha hon är så söt, jag spelade musik från bilen och varje gång det körde förbi bilar så dansade hon. Hon gjorde nog många glada!

Imåndags så drog jag in till stan och var med Victoria och några fler. Vi grillade och hade det trevligt, drog också ut på Corona. Och idag har jag inte gjort så mycket, jag la mig och sov i 2,5h och sen drog jag en kort promenad. Då menar jag kort kort, gick till konsum. Och där inne höll jag på svimma, men som tur så gjorde jag inte det. Och sen ringde jag min moster och frågade henne om jag skulle klippa henne. Så då gick jag hem och hämtade saxarna och gick dit. Det var trevligt. Och när jag kom hem var jag jävligt sur och arg på mig själv bara för att jag inte orkar städa efter mig. Jag har left i ett dyngit rum och garderob allt för länge. Så jag lät min ilska gå ut över städandet, hm ja.

Har lite kvar att göra, men nu har jag iaf ett golv i klä garderoben och ett golv i mitt rum. Har legat lager med kläder överallt. Och jag städadet mitt smink också. Helvetet så skönt det känns, att få ordning på saker här hemma. Men det är mycket kvar jag måste göra. Men på god väg, och morsan blir nog glad om jag håller det fresht runt mig. Jag mår as illa och har ont i huvudet. Men ska försöka sova och ta mig upp imorgon för en dusch och fara på praktik. Min nya frisörlärare skulle också komma ut på salongen. Så bäst att jag drar dit. Nä nu ska jag försöka sova! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0