WEDNESDAY 18/4

Godmorgon! Sitter på tåget in till stan, ångrade att jag tog tåget. Men mamma ville att jag skulle köra taxin till hennes jobb. Kommer vara i stan 1,5 förtidigt.

Imorse när jag vakna mådde jag inte alls nå bra. Illamående som fan, men jag kämpade mig upp och tog ett hälsofil glas. Jag sov inte bra heller inatt. Jag är för stressad, skolan tar stryk på mig men har iaf laddat hem filmen Troja så ska krypa ner i sängen efter min powerwalk och se den. Får väl se hur jag mår under morgonen...

Jag är grymt less att vara på praktik. Det är ingen lek tycker jag, upp tidigt som ett as, det viktiga är att ha med sig mat och saxar. Går där och gör typ allt "slav" visst det är kul att kunna underlätta för andra, men det är så långa dagar för mig. Kliver upp halv sju tar buss 0725 är inne 0835 börjar nio får sluta oftast kvart i fyra! Egentligen sex, hon är schyst med det men det blir ändå mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0