TUESDAY 17/4

Godmorgon! Just nu sitter jag på bussen och är på väg in till skolan. Det var nära att jag inte skulle ta mig upp, men jag lyckades stiga upp 0705 och bussen går 25. Idag har jag frisör och vi har fått en ny lärare för tredje gången - suck. Men jag får hoppas på att hon är naaajs. Så det går framåt...

Igår bakade jag LCHF muffins och ja det var nog det äckligaste jag har ätit i hela mitt liv. Man skulle vispa äggvitan till ett hårt skum, och sen ägggulan poröst, 50g - 70% choklad och 50g smör. Ja ni kanske hör hur illa det låter, och det går inte att beskriva smaken alltså. Hemskt!

Och jag hade en dryg huvudvärk igår hela dagen tills jag somna. Men idag är det lugnt (än så länge). Och jag pratade med min finaste igår ♥. Du gör mig fylld av energi. Haha idag ska jag försöka ladda hem filmen Troya får se hur det går... ska skriva om den filmen i svenskan och den ska in på fredag. Jag ska dra en lång powerwalk ikväll också, det kommer bli så jävla skönt!

Jag kom på två saker jag kanske får min träningsmaskin i veckan! "Knullstolen" haha. Den kommer att gå hett till hemma. Jag är inte ett dugg fet, men det finns ändå saker jag vill forma om! Jag är råtaggad. Och den andra saken är att det är 1 VECKA  sen jag började med LCHF och det har varit en strid verkligen mot allt sött etc. Men det har gått otroligt bra! Jag ska visa vad jag åt igår när jag kom hem ♥. Kyckling tacos!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0