STRESSIG DAG!

Cyklade upp till resecentret imorse, trodde tåget gick fem över. Lämnade hemmet klockan åtta. Tog tåget in kvart över och var i stan kvar i nio. Gick med Bea och hennes kompis på ica sen gick vi vidare till vasa. Tog ultra upp halv sprang till praktiken.

Kommer dit, gör samma sak. Her på kaffebryggan, startar tvätt, svara telefon om det ringer, fick putsa fönstren idag, rulla permanent på docka - gick åt helvete för hon hade så ojämt hår, satt upp hyllor och fixade upp alla produkter, priser etc. Jag slutade kvart i fyra tog ultra ner på stan sprang och köpte en pressent till min kära syster som fyller år idag. Gav hon Joico k - pack hårinpackning. Sprang vidare till min bror för skulle först klippa Linda sen skulle jag åka med dom till Nordan.

Sen for vi till Madde och gratta henne och sen drog jag hem när min mobil dog. Skulle också fixa några uppgifter men får göra det lite senare. Smsade Jasmine och frågade om hon ville fixa mina naglar så tog bilen dit och dom blev super fresha! Att man kan få så långa naglar, som mig det är sjukt.  Ser ut som lotsasnaglar :D Ska byta om till tränar toppen och sätta mig på träningsmaskinen för har så sjukt ont i axlarna och den masserar jävligt bra på axlarna.

Imorgon ska jag in till skolan och lämna in papper, sen har jag engelska och jag har plugg idet, får göra det lite snabbt innan jag lägger mig. Jag känner mig så stressad. Måste tvätta också. Suck. Men jag ska nog hinna slänga in ett till inlägg ikväll!

Produkthyllan på praktiken ,dålig bild men halv sprang när jag tog den. Jag är på Saxarna på Ersboda!


Kommentarer
Postat av: intresserad

vad heter den där träningsmaskinen du har köpt, och hur mycket kostade den, och vars köpte du den?

2012-04-26 @ 21:54:25
Postat av: Anonym

Bra blogg

2012-07-26 @ 13:16:02
Postat av: Anonym

Bra blogg

2012-07-26 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0