NYSS ÄTIT.

Jag drog och handlade åt mig och min bror. För han kan inte gå så bra, för han har muskel bristning i ett ben. Men det gick la fint!

Jag har bytt ut lätta till bregott, filmjölk får jag inte äta så jag har bytt ut det till hälsofil men på skolan kmr jag äta filmjölk om det inte går att äta maten på skolan och jag har hittat rån som jag får äta, - crisp! Köpte lax, woook osv.

En hel vecka sen jag började med LCHF! Och jag tycker faktiskt att det är roligt att kolla upp recept, hur mycket kolhydrater, fett etc varorna har. Så man stoppar i sig rätt.

Ska byta om nu och dra en lång powerwalk med Fia! Och gå förbi Konsum och köpa frysta bär. Sen måste jag försöka städa här hemma. Mina platser här hemma ser hemska ut. Bjuder på bilder vad jag har ätit idag! Sallad, peppar + feta ost på skolan och min äggröra, kyckling och bacon till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0