MONDAY 23/4

Hej alla läsare! Bloggen har varit död pga av jag har varit halv död i helgen. Har ändå haft mycket att göra. I fredags så drog jag in till stan för att vara med bäst Viktoria, tjejkväll. Men slutade med att vi drog på Corona. Och det sög bokstavligt och det var första gången jag var där. Men shit the same. Fick iaf umgås med henne, lite iaf... en annan viss person höll ju på med na. Haha!

Iaf så sitter jag på skolan och börjar inte förns en halv timme. Jag och Jasmine har gått på stan, jag köpte en mini stekapanna, nagelack och en bikini. Som kommer vara grymt snygg i sommar när man är brun och fresh! IDAG ska jag på arbetsintervju när jag kommer hem. Det känns king att kanske få ett till jobb  - money rullar in.

Igår så hade jag min sämsta dag ever, fyfan alltså. Kan börja med att jag, bror och mamma for in till stan i helgen för att gratta Linda! Min äldsta bror Michaels tjej, och jag klippte honom också. Iaf så skulle jag hämta mamma i stan på natten.

När jag kom hem så öppnade jag min dörr till mitt rum. Då sprang min katt Pinglan ut där ifrån. Och det luktade satan där. Tänkte men helvete har hon bajsat. Och jag letade och letade... gick och la mig på soffan sur och halv ledsen för kände mig så ensam.  Somnade och vaknade vid ett ringde mamma och drog in och hämtade henne. På väg in så höll jag på somna men det gick hyfsat bra, och när jag kom till Stöcksjö så mötte jag nattbussen med hellyse, jag blinkade till med mitt och just när han bländade av så såg jag skuggan av något på sidan. Jag ba shiiiiit jävla bussjävel som hade på hel lyse.

När jag och mamma kom hem så gick hon i mitt rum och hittade bajset. Det låg i ett hörn, och jag lovar det låg inget där när jag letade. Så fick sova med en god lukt eller. När jag vaknar så känner jag i täcket att det luktar hund piss. Och jag blir så jävla arg och skriker inombord. Börjar städa direkt när jag klev upp och slängde allt i tvätten. Ringde min moster och frågade om jag fick låna torktumlarn för vi har ingen det gick la fint. Snörde in duntäcket på tvätt. Och sängkläderna.  Var ganska arg och sur hela dagen.

Efter allt städande så for jag och hede mitt duntäcke i torktumlarn hos moster. Med två tennisbollar ;). Så nu är det rent iaf, fick sova med ett tunt täcke utan madrass. Så skönt. Men jag lyckades somna till slut. Så idag mår jag lite bättre. Men min katt ska inom kort slaktas, jag orkar inte ha kvar henne. Visst hon är min bästa vän om man inte räknar med min hund Fia. Men nä jag tål henne inte längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0