MONDAY 16/4

Godmorgon! Jag har inte haft tiden till att blogga det har varit så himla mycket nu dom sista dagarna. Som sagt jag tänker börja blogga. Och det jag kommer blogga mest om är LCHF, som jag har börjat med! Och självklart så tillkommer hobby saker också!

I helgen har jag jobbat Fredag, Lördag och Söndag! Det är typ det jag gör på helgerna. Och jag har fått umgåtts med min finaste. Som jag inte kommer få träffa på ett bra tag. Men vi klarar det! ♥ Just nu sitter jag på skolan och har ett berg med inlämningsuppgifter och det är inte ok någonstans men jag ska beta av dom i veckan.

Sex dagar sen jag började med LCHF och det jag kan säga är att det går framåt! Dag 1 - Gick bra, men efter jag hade ätit så blev det tungt. Sockersuget började komma och jag höll på avlida. Cola suget var tungt, men jag klarade av det och dag 2 och 3 gick faktiskt bra! Dag 4 och 5 var oerhört jobbiga för då jobbade jag. Och jag jobbar på en pizzeria och det är kanske inte det bästa stället och jobba på när man ska köra LCHF. 

Men jag åt kyckling tallrik med sallad så det gick bra! Och jag har bytt ut colan mot Ramlösa på jobbet och loka etc. Men igår när jag jobbade, jag var så otroligt sugen på en margarita och pomes på. Men jag höll mig! Och det går framåt. Bilden visar första dagens middag som jag bjöd på hemma. Jag gjorde hemma gjord tzatziki på cream fresh. Gottigott! Och jag åt till och med frukost imorse, äggröra.

Jag uppdaterar senare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0