FRIDAY 20/4

Godmorgon! Just nu sitter jag i bussen på väg till skolan. Jag kämpade mig upp sista fem min innan bussen skulle gå. Och jag är jävligt glad att jag tog mig upp, ska in till skolan och ha engelska så ska beta av några uppgifter. Jag har haft fullt upp med skolarbeten därför har jag inte kunnat blogga och igår hade jag inget internet hemma. Så jag drar ett inlägg här på bussen!

Igår så färgade jag mitt hår, och ja. Jag tycker att det är rött, men det är bara för att det är en varm färg. Men det är iaf en bra grund till det jag vill bli. Så nu ska håret frå vila lite innan jag fixar till det. Känns då jävligt bra att färga bort min 5cm utväxt. Igår såg jag klart troja och ärligt så tyckte jag att filmen var bättre hemma än på skolan. Så nu har jag gjort klar uppgiften också, den ska in idag.

Efter jag har varit på skolan så ska jag dra på min praktik! Och jag är grymt less på att vara ute. Jag saknar faktiskt skollivet. Tre dagar ute är mycket inom frisör tycker jag. Det blir ganska tråkigt, dagarna ser ut likadana. Men det är bara att bita ihop.

Ikväll ska jag ta bilen in till stan och träffa Viktoria! Åh vad mysigt, saknar verkligen dig gumman. Känner att jag behöver en vän som dig just nu! Haha V<3 V. Kvällens planer med henne kommer bli rå mysigt. Och jag är ledig i helgen och det känns både bra och dåligt. Men jag måste vila också. Imorgon ska jag köra in till bror och Linda och klippa hans hår och gratta Linda. Det kommer bli trevligt!

Om ni är sugen så hör av er för klippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0