2 VECKOR MED LCHF

Sitter på skolan och har historia och det går inte framåt för mig. Jag har svårt för att börja med uppgifterna men jag jobbar typ bättre hemma än här i skolan. Jag är också nervös för jag ska ha muntlig natinoella i engelska idag. Och det är inte min starkaste sida, men jag få se hur det går.

Efter det så tar jag bussen hem till kära nordan. Och Jasmine ska fixa mina naglar ikväll. Har så himla långa naglar, alla tror att det är fake men icket det inte. Sen ska jag träna också, både på min träningsmaskin och gå ut på powerwalk. Det ska bli sjukt skönt. Och jag har några nya saker att visa upp här på bloggen som jag har skaffat. Allt från stekpanna till skor.

Idag är det två veckor sen jag började med LCHF och jag ångrar inte ett dugg att jag började. För jag mår sjukt mycket bättre, och det går framåt med mina mål. Hell yeh. Och det som är skönt är att jag inte är ett dugg sugen på coca cola längre eller go saker. Det är en stor lättnad. Att slippa rösten i huvudet " Köp en cola, bara för att..."
Och träningen ger mer effekt nu också, det känns så underbart.

Jag saknar dig sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0